Новости

Уманьпиво презентували «СВОЄ» та «Медовар» на Ukrainian Food Expo 2018

22.12.2018
Уманьпиво презентували «СВОЄ» та «Медовар» на Ukrainian Food Expo 2018

12-14 грудня в Києві відбулася міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo. Компанія «Уманьпиво» цього року також стала учасником фестивалю – уманська броварня презентувала  лінійку «СВОЄ» та медовуху «Медовар». Також відвідувачі могли спробувати й інші позиції з асортименту «Уманьпиво» – «Жигулівське», «2002 - Медове», «Пшеничне» та лінійку «Вайсбург» та лінійку сидрів «Golden».


«Подібні виставки як Ukrainian Food Expo важливі для локальних виробників, перш за все, тим, що допомагають знайомити споживачів із новими продуктами і представити свою марку потенційним партнерам. Цього разу ми презентували новинки від «Уманьпиво» - лінійку «СВОЄ» та «Медовар». Це перша дегустація «Медовару» після пробного розливу і, варто зазначити, що новий напій неабияк сподобався гостям», – розповідає Едуард Луценко, комерційний директор «Уманьпиво».

Лінійка «СВОЄ» включає чотири сорти – «СВОЄ Хмільне», «СВОЄ Солодове», «СВОЄ Медове» та «СВОЄ Пшеничне». Особливість цієї лінійки від «Уманьпиво» – використання виключно власної сировини (за винятком німецького хмелю, який в купажі з українським, додають до «СВОЄ Хмільне»). Броварня контролює всі етапи виробництва, починаючи з вирощування пшениці на своїх полях, збором меду для «СВОЄ Медове» на власних пасіках броварні, закінчуючи розливом і логістикою.

Власний мед також використовують і для виготовлення медовухи «Медовар», яку компанія запустила восени. Як і вся продукція «Уманьпиво», напій має простий та натуральний склад – квітковий мед, цукор, хміль та натуральні пряні трави.

Ukrainian Food Expo має на меті продемонструвати різноманіття української харчової галузі, розвивати пряме спілкування та нетворкінг на рівні «виробник — дистриб’ютор — рітейл», а також сприяти виходу українського продовольства на закордонні ринки.

 

Читайте еще:


Все новости